112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Psotnik i ważne emocje!

20180206 145321Dzisiejsze zadanie pod tytułem'' Psotnik i ważne emocje'' – wykonane i jak zwykle sprawiło dzieciom dużo radości. Dzisiejsza misja dotyczyła emocji oraz ich rozpoznawania.

Dzięki zajęciom o emocjach wiemy już dużo. Wiemy co to są emocje oraz potrafimy podać ich przykłady, a także potrafimy je pokazać. Okazuje się, że są one ważnym uzupełnieniem komunikacji, a nawet kluczową informacją w relacji międzyludzkiej. Mimika twarzy, gesty- to wszystko co pozwala nam je dobrze rozszyfrować. Zajęcia rozpoczęły się od zaprezentowania dzieciom ruchomej buzi, która poprzez wprawianie w ruch jej elementów przedstawiała różne miny, wyrażała emocje. 20180206 143744Kolejne ćwiczenie polegało na przedstawieniu przez dziecko jednej wybranej emocji – z listy emocji. Dzieci ustawiono w dwóch rzędach. Osoby z jednego rzędu przedstawiały w dowolny sposób emocję, a z rzędu naprzeciwko miały ją odgadnąć. Potem była zmiana. Ćwiczenie miało na celu pokazać, jak czuje się ktoś w danej chwili, możemy zapytać, jak się czuje. Następnie dzieci wykonywały rysunki na temat „jak się dziś czuję”, posługując się emotikonami, a potem umieszczali swój komentarz na rysunku kolegi lub koleżanki. 20180206 143103Po obejrzeniu slajdów „Psotnikowe emocje”, pomagali Julce i Kubie rozpoznać emocje Psotnika. Na zakończenie zajęć rozmawialiśmy ich prac, a konkretnie na temat zamieszczonych na rysunkach komentarzy, czy zaskoczyły, sprawiły radość, czy wywołały smutek? Było super!!! Do zobaczenia!!!!

Izabela Aderek

GALERIA ZDJĘĆ