112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Niecodzienna lekcja historii...w kinie

1W ramach realizacji innowacji pedagogicznej ,,Z kulturą i historią na Ty” dniu 30 września 2019 roku uczniowie z klasy VIIa, VIIc i VIId pod opieką wychowawców pani Moniki Rąbkowskiej, pani Izabeli Kiragi, pani Marleny Kiech oraz pani Marzeny Sieczak wybrali się do  Multikina w Radomiu na film ,,Piłsudski”.

 Reżyser, Michała Rosa pokazał postać ,,z krwi i kości”, odbiegając od podręcznikowych biografii Józefa Piłsudskiego, dzięki czemu pozwala widzowi obcować

z człowiekiem, a nie z posągiem. Ukazuje znane i nieznane karty z życia Piłsudskiego. Aktorski popis Borysa Szyca, który znakomicie udźwignął ciężar odgrywanej postaci i ciekawy scenariusz to atuty tej świetnej produkcji. Film ,,Piłsudski” to historia Marszałka, jakiej dotąd nie znano. Myślę, że poruszył serca i umysły naszych uczniów, ponieważ dotykał bardzo trudnych emocji, prawd

o człowieku i naszej przeszłości. Uświadomił im, że dzięki nieugiętości i staraniom innych, żyjemy teraz w wolnej Ojczyźnie. Mam nadzieję, że słowa naszego Bohatera ,,Ten kto nie szanuje i nie ceni swej przeszłości nie jest godzien szacunku teraźniejszości ani prawa do przyszłości” zapamiętają na całe życie i będą się do nich stosować.

Po dużej dawce wiedzy historycznej, pamiętając o Dniu Chłopaka, który świętujemy 30 września udaliśmy się na smaczny posiłek, a później do Parku Trampolin JumpWorld. Na początku instruktor przeprowadził rozgrzewkę, a później ,,hulaj dusza”. Wielka hala wypełniona od ścian do sufitu trampolinami, z różnymi sektorami: do koszykówki, gry w zbijaka, basenem wypełnionym gąbkami, dawała wiele możliwości aktywnego spędzenia czasu. Pobyt w Parku Trampolin sprzyjał rozwijaniu zainteresowania sportem, umożliwił wyładowanie emocji, nabór pozytywnej energii oraz świetną zabawę i integrację zespołów klasowych.

Wyjazd uważamy za udany, ponieważ miło spędziliśmy czas łącząc edukację i rozrywkę.