112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

certyfikat 1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Gramy zmysłami - projekt

gra

Ogólnopolski projekt edukacyjny ,,Gramy Zmysłami”- projekt dla uczniów klas I-III

Założenia Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Gramy Zmysłami”

Cele projektu

Głównym celem Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Gramy Zmysłami” jest innowacyjne i kreatywne podejście do tematyki rozwijania zmysłów u dzieci. Tworzenie przez nauczycieli odpowiednich warunków do poznawania świata wieloma zmysłami oraz budowania wiedzy na temat integracji sensorycznej.

Cele ogólne:

  • Rozwój wyobraźni
  • Rozwój motoryki małej i dużej
  • Wsparcie integracji sensorycznej dzieci
  • Integracja grupy
  • Orientacja w przestrzeni
  • Tworzenie sytuacji budujących wrażliwość dziecka, empatię i szacunek wobec innych kreowanie wartości i norm społecznych poprzez współdziałanie z instytucjami i organizacjami będącymi źródłem istotnych wartości.

Cele szczegółowe:

  • Poszerzanie i wzbogacanie wiedzy na temat integracji sensorycznej i zmysłów;
  • Wielozmysłowe postrzeganie świata przez dzieci;
  • Rozbudzenie kreatywności w realizacji zadań;
  • Stymulowanie wszystkich zmysłów w trakcie zabaw i sytuacji edukacyjnych;
  • Tworzenie warunków do kształtowania przez dzieci świadomości własnego ciała;
  • Współpraca nauczycieli i dzieci na terenie całego kraju poprzez wspólną wymianę doświadczeń.

Zadania realizowane w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego

„Gramy Zmysłami”

Czas realizacji projektu: 1.10.2021 – 31.05.2022 r.

Biorąc udział w projekcie, nauczyciel zobowiązuje się realizować zabawy, zajęcia, bądź tworzyć pomoce dydaktyczne w tematyce danego miesiąca. Ogólne ujęcie problematyki pozwala na realizację projektu w sposób kreatywny, innowacyjny, a poza tym mogący dopasować się do tematyki zajęć w szkole. Pomaga również w dopasowywaniu realizowanych zadań do możliwości wiekowych dzieci.

Zadania:

Październik – Ścieżka sensoryczna

Listopad – Słuch

Grudzień – Wzrok

Styczeń – Dotyk

Luty – Węch

Marzec – Smak

Kwiecień – Sensoryczny spacer

Maj – Sensoryczna plastyka