112

superkoderzy logo

 

megamisja2

 

certyfikat 1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1

logo knm 780x466

Kampania społeczna Julki i Kuby

27749805 1682497968460124 5259139493369609475 nZanim zdam relację, pochwalę się - wylosowaliśmy drugi tablet!!! Dzieci nie mogły uwierzyć, chociaż na ekranie komputera było wyraźnie napisane: Wylosowaliście! Tablet. Dziękujemy bardzo i czekamy na paczkę.

Dziś omawialiśmy temat - KAMPANIA SPOŁECZNA JULKI I KUBY. Bliźniaki wiedzą, że Psotnik napewno jest ich przyjacielem, ale chcą do niego przekonać innych ludzi. Dlatego wpadły na pomysł zrobienia kampanii społecznej, pokazującej Psotnika w dobrym świetle.27867042 1682497988460122 2109877905431962561 nDzieci ze świetlicy, na przykładzie historii o Mateuszku dowiedziały się, co to jest kampania społeczna, jak zwrócić uwagę na ważny problem. Może to być ratowanie zagrożonego gatunku zwierząt (np. rysie w Polsce), ekologia (np. sortowanie śmieci, oszczędzanie prądu) czy pomoc potrzebującym (np. zbieranie nakrętek w naszej szkole). W kampanii bardzo ważny jest prosty, jasny komunikat, który trafi do każdego, nie jest ludziom obojętny i od razu wiemy, co możemy zrobić, żeby zmienić sytuację. Może być on zapisany w postaci krótkiego hasła, plakatu, zdjęcia czy rysunku. 27657590 1682498275126760 4983514335265463887 nKacper z klasy III najgłośniej krzyczał, że codziennie widzi wielką kupę śmieci i musi, zaraz po niedzieli, przeprowadzić w tym celu swoją kampanię społeczną! Zrobił już plakat, nawet zaczął zbierać podpisy...
Inne dzieci również wypowiedziały się w formie plakatu. Podobało mi się ich zaangażowanie, a i oni również byli zadowoleni. Teraz już wiedzą, jak wielką potęgę ma kampania społeczna i jej dobry przekaz. Do usłyszenia.

Iwona Kacprzak

GALERIA ZDJĘĆ