112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

W poszukiwaniu #SuperKoderów

26229758 1651063498270238 1390540367695138630 nNa ostatnich zajęciach przed feriami udało nam się stworzyć nasze własne gry w języku Scratch. Aby to zrobić, każdy z nas, z pomocą nauczyciela, utworzył swoje konto na platformie www.scratch.mit.edu.

Dowiedzieliśmy się, że teraz będziemy mogli na każdym komputerze z dostępem do Internetu otwierać nasze wcześniej stworzone projekty i gry. Ta informacja bardzo wszystkich ucieszyła. Kiedy już każdy miał własne konto przystąpiliśmy do działania. Naszym zadaniem było stworzenie gry-animacji, której akcja rozgrywała się w kosmosie. Wstawialiśmy tła, wybieraliśmy duszki, zmniejszaliśmy i powiększaliśmy postaci itp. Udało nam się także wprowadzić zmienną czasową. 26231576 1651063451603576 6325427364055110444 nNa koniec zapisywaliśmy swoje projekty. Pani przypomniała nam, że dzięki stworzonemu kontu możemy zalogować się na platformę Scratch w domu i udoskonalić swoje projekty. Zachęcała także do pokazania swojej gry rodzicom – jeśli tylko mają dostęp do komputera w domu. To były wymagające zajęcia! Zmusiły nas do myślenia, ale było warto! Niech Supermoc będzie z nami!

 Katarzyna Klich-Charicka i uczniowie klasy IIIf

GALERIA ZDJĘĆ