112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Dobry czy zły Psotnik?

20180213 143043Witajcie! Dzisiejsze zajęcia odnosiły się do dwóch pojęć: DOBRA i ZŁA. Zajęcia rozpoczęliśmy od określenia jak rozumiemy dobro i zło oraz wymieniliśmy kilka przykładów tych zachowań.

Do pierwszego zadania dzieci zostały podzielone na dwie grupy i wysłuchały dwóch scenek dramowych. Po wysłuchaniu poproszono jedną z drużyn o wymyślenie szczęśliwego zakończenia historyjki, a drugą - złe. Potem rozmawialiśmy na temat, jak się czuły w swoich historyjkach i jakie były konsekwencje dobrego i złego zachowania. . W kolejnym ćwiczeniu uczniowie mieli ocenić, czy odczytywane im opisy różnych sytuacji obrazują dobre czy złe zachowanie i stanąć na odpowiedniej kartce z napisem DOBRO lub ZŁO. 20180213 144232Następnie odwiedziliśmy szkolną bibliotekę w celu odnalezienia złych i dobrych bohaterów bajkowych, czyli postaci skontrastowanych. Następnie podzieliliśmy się na grupy i wyznaczyliśmy cechy dobrego i złego bohatera. Na zakończenie zajęć dzieci za pomocą ilustracji mieli przedstawić z czym kojarzy im się dobro, a z czym zło. Jak zwykle było mnóstwo śmiechu, radości oraz zabawy. Do zobaczenia!!!

Izabela Aderek

GALERIA ZDJĘĆ