112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

„Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Uczenie się w zgodzie z potrzebami mózgu”

28167707 1690595757650345 608422670878128381 n19 lutego 2018 roku, uczniowie klasy VIIb uczestniczyli w lekcji wychowawczej: „Jak się uczyć, żeby się nauczyć? Uczenie się w zgodzie z potrzebami mózgu” realizowanej w ramach projektu „Promujemy czytanie”.

Poznali budowę mózgu, a następnie na podstawie tekstu źródłowego opracowali w czterech grupach mapy skojarzeń dotyczące zadań prawej i lewej półkuli. Na forum klasy sprawozdawcy zaprezentowali wyniki pracy grup. Następnie, po wyjaśnieniu przez nauczyciela instrukcji, każdy z uczniów rozwiązał test badający styl uczenia się. 28056198 1690595964316991 3642488494029402226 n

28168138 1690595837650337 3638888119213370737 n

28279091 1690596044316983 7781024488167339143 n

28055950 1690596334316954 5197584746105223081 nKolejnym krokiem było omówienie Teorii Inteligencji Wielorakich Howarda Gardnera, której opracowanie i opublikowanie uznane zostało za największe odkrycie nauk społecznych w XX wieku. Uczniowie, wiedząc, że każdy człowiek posiada indywidualny profil inteligencji wielorakiej, a jego znajomość pozwala maksymalnie wykorzystać swoje zasoby, mieli możliwość zbadania swojego profilu. Dzięki przeprowadzonej lekcji uczniowie bardziej świadomie rozpoznali swoje predyspozycje i ich źródło.

Katarzyna Klich-Charicka - wychowawca VIIb

GALERIA ZDJĘĆ