112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Julka i Kubą kręcą swój pierwszy film

20180313 144017Dzisiejsza misja była dużym wyzwaniem!!!!! Na dzisiejszych zajęciach przenieśliśmy się do magicznego świata filmu. Dzieci podjęły wyzwanie, zamieniły się w aktorów, reżyserów, operatorów filmowych oraz charakteryzatorów. A wszystko to, po to aby nakręcić film o Czerwonym Kapturku.

Zajęcia rozpoczęliśmy od przypomnienia sobie kilku pojęć związanych z filmowaniem i dobrymi ujęciami – przypomnieliśmy sobie, kim jest reżyser, operator filmowy, kto odpowiada za światło i kostiumy co to jest kadr i jaka perspektywa nazywana jest ptasią. To nam uzmysłowiło, jak wiele nauczyliśmy się do tej pory dzięki spotkaniom z Psotnikiem.
Następnie obejrzeliśmy "niemy" film - komedię z Charlie Chaplinem. Był on totalnie śmieszny! Nie dość, że przedstawiał śmieszną scenkę, to jeszcze aktor robił śmieszne miny i zupełnie nic nie mówił! 20180313 144826Kolejnym naszym krokiem było przypomnienie treści bajki o Czerwonym Kapturku, a następnie zgromadzenie kostiumów i rekwizytów. I takim oto sposobem doszliśmy do punktu kulminacyjnego naszych zajęć, a mianowicie nakręcenie filmu. Na początek podzieliliśmy się rolami - wybraliśmy aktorów, reżysera, operatora, charakteryzatora, dźwiękowca i oświetleniowca. Udało się !!! Ale wcale nie było tak łatwo jak nam się wydawało. Praca na planie filmowym jest bardzo wymagająca - konieczna jest cisza, słuchanie reżysera, uważne zajmowanie swoich miejsc i zgranie wszystkiego w jednym czasie. Co to była za misja, doprawdy meeeega!

Izabela Aderek

GALERIA ZDJĘĆ