112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

KONKURS ”Najładniejszy zeszyt”

NAJŁAzeszytDNIEJSZY ZESZYT TO:

- Zeszyt prowadzony systematycznie.
- Zeszyt prowadzony starannie.
- Pismo czytelne, przejrzyste.
- Podkreślone tematy. 
- Jak najmniej skreśleń, poprawek.
- Z minimalną liczbą błędów.
- Czysty, bez zagięć, oprawiony.
-Podpisany imieniem, nazwiskiem, przedmiotem i klasą.

 

Regulamin konkursu

„Najładniejszy zeszyt”

Adresat:

    Wszyscy  uczniowie klas I , II i III                             

Cele:

a) Poprawa poziomu pisma – kaligrafii.

b) Poprawa poziomu ortografii i interpunkcji.

c) Systematyczna kontrola zeszytów.

d) Nagrodzenie uczniów systematycznych i starannych.

e) Zmotywowanie do pracy uczniów mniej dbałych.

Koordynatorzy

- Izabela Aderek, Julita Zych

 DRODZY UCZNIOWIE!

Wasze zeszyty, to nie tylko zapis tego, co dzieje się na lekcjach, to także zbiór informacji, z których Wy sami musicie wielokrotnie korzystać. Chcemy, żebyście zadbali o swoje zeszyty. Pragniemy, abyście bez trudu potrafili znaleźć w nich to, co ważne i potrzebne. Zależy nam na tym, aby zeszyty uczniów naszej szkoły były prowadzone systematycznie i starannie. Dlatego ogłaszamy konkurs na najładniejszy zeszyt w szkole. 

                            NAJŁADNIEJSZY ZESZYT TO:

Przebieg konkursu

Organizatorem konkursu jest Mały Samorząd Uczniowski

Konkurs trwa od 21 października 2019 do 08 czerwca 2020 roku

W konkursie biorą udział zeszyty uczniów klas I, II, III.

W konkursie udział biorą zeszyty z edukacji polonistycznych i matematycznych

Wychowawca danej klasy sprawdza zeszyty w pierwszym tygodniu czerwca i wybiera 3 najładniejsze.

Kryteria oceniania:

a) ogólny zewnętrzny wygląd zeszytu (okładka, brak pozaginanych rogów, opisanie zeszytu)

b) właściwa liczba kartek,

c) podkreślone tematy,

d) staranne pismo, możliwie mała ilość błędów ortograficznych,

e) starannie uzupełnione wszystkie lekcje,

f) praca, jaką dany uczeń włożył w to, aby jego zeszyt wyglądał lepiej.

g) najładniejsze zeszyty prezentowane będą na wystawie, a nazwiska ich właścicieli umieszczane na tablicach ogłoszeń i stronie internetowej szkoły.

h) uczniowie wyróżnionych zeszytów otrzymają dyplomy i nagrody, wręczane na apelu porządkowym w czerwcu.

Czas trwania konkursu:

październik –czerwiec  2019/ 2020

W wyznaczonym dniu ( 08 VI 2020r.) organizatorzy zbierają zeszyty od wychowawców klas i spotykają się z komisją)w celu wybrania zeszytów konkursowych.

 

NAJŁADNIEJSZY ZESZYT TO:
- Zeszyt prowadzony systematycznie.
- Zeszyt prowadzony starannie.
- Pismo czytelne, przejrzyste.
- Podkreślone tematy. 
- Jak najmniej skreśleń, poprawek.
- Z minimalną liczbą błędów.
- Czysty, bez zagięć, oprawiony.
-Podpisany imieniem, nazwiskiem, przedmiotem i klasą.