112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Konsument to ja!

20201002 120650Uczniowie klas VIII za pośrednictwem nauczyciela wiedzy o społeczeństwie zaprosili na spotkanie Rzecznik Praw Konsumenta p. Kamilę Rudecką. Pandemia COVID-19 uniemożliwiła spotkanie. Starostwo przekazało uczniom broszury poświecone prawom konsumenta. W trakcie lekcji dotyczącej zagadnień konsumenckich, rozdano uczniom przesłane materiały edukacyjne. Młodzież uzyskała z nich informacje na temat procedury składania reklamacji, różnicy pomiędzy gwarancją a rękojmią. Przeczytali o problemach wynikających z zawierania umów na odległość i poza lokalem, jak również gdzie szukać pomocy w przypadku problemów z reklamacją.

Marta Wójcik-Marzec