112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Młody konsument-racjonalny konsument?

20211102 113829Uczniowie klas VIII w ramach wiedzy o społeczeństwie w listopadzie 2021 roku uczestniczyli w prelekcji prowadzonej przez Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta p. Kamilę Rudecką. 

 Celem spotkania było poszerzenie wiedzy na temat praw konsumenta. Uczniowie uzyskali informacje o prawnych uwarunkowaniach sprzedaży konsumenckiej, głównych zadaniach instytucji stojących na straży przestrzegania praw konsumenta. Pani Rzecznik wyjaśniła procedurę składania reklamacji, jak również różnicę pomiędzy gwarancją a rękojmią. Młodzież została poinformowana o problemach wynikających z zawierania umów na odległość i poza lokalem, jak również gdzie szukać pomocy w przypadku problemów z reklamacją.

Dziękujemy Pani Rzecznik za spotkanie. 

Marta Wójcik-Marzec