112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Pozwólmy uczniom grać, czyli matematyka w grach planszowych…

20221123_125405.jpg„Gra może tak wciągać, tak angażować uwagę, jak żadna inna metoda nauczania. Co więcej, wzrost zainteresowania i motywacji wywołany krótką grą może obudzić pozytywnie nastawienie do przedmiotu (i nauczyciela), utrzymujące się czasem nawet przez wiele tygodni.”

Geoff Petty

Wielokrotne wykonywanie podobnych czynności w  czasie zajęć matematyki szybko uczniów nudzi, a  efekty takich ćwiczeń są coraz słabsze. Umiejętnie dobrane gry mogą z powodzeniem wspierać ćwiczenie nie tylko umiejętności rachunkowych czy geometrycznych. Dzięki nim można także uczyć budowania własnych strategii, rozwiązywania problemów i prowadzenia wnioskowania…

Dlatego, korzystając ze środków pozyskanych w ramach otrzymanych grantów projektu Centrum Mistrzostwa Informatycznego, zakupiliśmy Gry planszowe i Karty matematyczne Grabowskiego Ułamki, które posłużą nauczycielom matematyki jako pomoce dydaktyczne na lekcjach.

Katarzyna Klich-Charicka