112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

Polowanie na muchy w klasie 1b - Czemu nie?

332093836 222215290306715 5153927551369742435 nPolowanie na muchy na lekcjach matematyki okazało się świetną zabawą, która z pewnością  będzie jeszcze  kontynuowana. Nauka przez zabawę to ulubiona aktywność uczniów. Dlatego przyszedł czas na polowanie na muchy. Uczniowie klasy pierwszej 1b ćwiczyli dodawanie i odejmowanie w formie  zabawowej, ale jakże skutecznej. Jedno z dzieci czytało  i pokazywało działanie,  uczniowie dokonywali obliczeń w pamięci, a następnie packali w muchy, na której był poprawny wynik. Osoba prowadząca sprawdzała czy gracz  uderzył packą w odpowiednią muchę i przyznawała mu punkty.

Dzięki tej grze uczniowie rozwijali  umiejętności matematyczne w zakresie dodawania i odejmowania. Zabawa polowanie na muchy  rozwinęła koncentrację,  uwagę, szybką reakcję. Zwykła packa na muchy w rękach dzieci wyzwoliła wiele radosnych i pozytywnych emocji. Uczniowie dodawali, odejmowali,  pracowali w grupach, bawili się i uczyli. 

Matma nie musi być nudna!

Agnieszka Czech