112

 Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 1

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

CERTYFIKAT CODE WEEK1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

 

SOC Certyfikatmin

 

imggcsi66B20F49F11E2CF93CB9A09394DC178D25B16F82mpid7maxwidth1920maxheight937

"e - Matematyka - MYŚLĘ, LICZĘ, ROZWIĄZUJĘ" - podsumowanie działań innowacji pedagogicznej

"Jest tylko jeden sposób nauki - poprzez działanie" - Paulo Coelho

img 75876 czerwca 2016 roku nastąpiło uroczyste podsumowanie innowacji pedagogicznej "e - Matematyka - MYŚLĘ, LICZĘ, ROZWIĄZUJĘ", której działania realizowane były od 15 września 2015 roku.

Proponowana innowacja w nauczaniu matematyki, obok przekazania uczniom zajęć konkretnej wiedzy i umiejętności, miała na celu aktywizację uczniów oraz pomoc w przełamaniu ich wewnętrznych oporów, jak również dostrzeżenie swojej wartości.  Wdrożenie innowacji z zakresu matematyki miało służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. img 7641Dzięki udziale w zajęciach realizowanych w ramach innowacji, uczniowie mogli rozwijać swoje zdolności do skupienia uwagi, koncentracji, wysiłku, woli doprowadzenia do końca podjętego działania. Obliczenia matematyczne rozwijały dodatkowo ich umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. Poprzez rozwiązywanie zadań tekstowych z wykorzystaniem komputera uczniowie nabyli umiejętność logicznego myślenia, wyrobili w sobie umiejętność spostrzegania i rozumienia związków między wielkościami, jak również rozbudzili swoje matematyczne zainteresowania. Rozwiązywanie zadań przy pomocy nowoczesnych technologii nauczyło ich matematycznej dociekliwości, precyzji, dostrzegania zasad i analogii, ale i ostrożności przed zbyt pochopnym rozwiązywaniem.

Dziękuję wszystkim uczniom, którzy wzięli udział w działaniach realizowanych w ramach w/w innowacji.

Serdeczne podziękowania kieruję do Dyrekcji, Grona Pedagogicznego i Pracowników szkoły za wsparcie moich działań.

Zapraszam do obejrzenia filmiku, który jest podsumowaniem wszystkich działań przeprowadzonych w ramach innowacji pedagogiczneje matematyka

 

GALERIA ZDJĘĆ

Katarzyna Klich - autor innowacji