112

superkoderzy logo

 

megamisja2

 

certyfikat 1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1

logo knm 780x466

Komiksowo na informatyce

17760054 1375941345782456 53701061352382481 nW ostatnim tygodniu marca uczniowie klas IVa, IVb, IVc, IVd, Vc i Vd na zajęciach komputerowych mieli możliwość skorzystania z Make Beliefs Comix - narzędzia online, które oferuje możliwość tworzenia własnych komiksów w kilku językach.

Każdy z uczniów musiał wykazać się umiejętnością posługiwania się komputerem w zakresie zarządzania folderami i plikami, uruchamianiem programów, posiadaniem konta pocztowego, a także sprawnym posługiwaniem przeglądarką internetową. Ponieważ omawiana podczas lekcji aplikacja posiada tylko wersję anglojęzyczną,  więc uczniowie rozwijali również znajomość języka angielskiego.17757279 1375942825782308 8608029095240086767 n

Cele przeprowadzonej lekcji:

  • poznanie przykładów zastosowania komiksów w edukacji
  • zaprezentowanie zasad korzystania z kreatora komiksów Make Beliefs Comix, które umożliwia rozwijanie wyobraźni i kreatywności uczniów poprzez wizualizację tekstów i ożywianie słowem obrazów
  • nabycie umiejętności projektowania, tworzenia i publikowania komiksu edukacyjnego
  • kształcenie umiejętności pracy online
  • umiejętne organizowanie samokształcenia

Podczas lekcji uczniowie tworzyli komiksy według własnego pomysłu. Praca z komiksem spodobała się uczniom i będą oni kontynowali naukę tworzenia komiksów przy pomocy innych aplikacji.17522786 1375940955782495 8493574279601668977 n

Przykładowe komiksy uczniów:

"Frankenstein"- komiks Bartka

"Arabowie" - komiks Jakuba

"Akcja policyjna" - komiks Oskara

"Kosmos" - komiks Maćka

"Autostrada" - komiks Filipa

"Superbohater" - komiks Marysi

"Pewien pan" - komiks Filipa

"Wywiad" - komiks Wiktorii

 "Roślina" - komiks Pauliny

Nauka tworzenia komiksów w wyżej wymienionych klasach wykracza poza podstawę programową i została przeprowadzona w ramach innowacji pedagogicznej logo na tropie TIK

Katarzyna Klich-Charicka

GALERIA ZDJĘĆ