112

->

superkoderzy logo

 

megamisja2logo

 

certyfikat 1  baner technologie z klasa

CCI20170516

 

CCI20171220

 

CCI20171214 0003 

certyfikat

 

CCI20170213

 CCI20180507

 

CCI20171030 0001

 

Obraz 25

 dyplomorganizator2017SZKOŁA 1 1certyfikat

logo knm 780x466

Superbohaterowie nie tylko w sieci

22852997 1584830471560208 2793628790213784931 nCo słychać w laboratorium? Psotnik został uwolniony! Dzięki grze w kalambury, udało mu się poskładać mapę, wyjść z holograficznego katalogu. Julka i Kuba, zastanawiają się nad tym, czy lepsi są bohaterowie fikcyjni, czy realne postacie.

W ten sposób pomagamy bliźniakom w zadaniu 4: SUPERBOHATEROWIE NIE TYLKO W SIECI. ŚWIADOME ODRÓŻNIANIE FIKCJI OD RZECZYWISTOŚCI. Znów dzieci miały dużo pracy, bo chciały pomóc bliźniakom. Zastanawiały się, jacy są bohaterowie z bajek, a jacy my jesteśmy? Porównywały świat fikcji ze światem rzeczywistym. Zastanawiały się, nad postaciami z bajek, książek czy gier. Czy je lubią? Podziwiają? Jakie są postacie z codzienności, z najbliższego otoczenia - mama, tata, siostra, brat, babcia, dziadek..? Jakie mają cechy, talenty? Podzieliły swoich bohaterów na fikcyjnych i realnych i rysowały te postacie. 23031356 1584830658226856 4652054838113749757 nO! Minionki! Ale fajny Lewandowski! Przy tej pracy mocno szalały emocje! Padło pytanie nauczyciela - czy dzieci chciałyby funkcjonować jako fikcyjni bohaterowie? W odpowiedzi słychać było: tak! nie! Pod napisami: świat realny i świat fikcyjny, uczniowie umieszczali swoje rysunki. Doszli do wniosku, że rację mają i Julka, i Kuba. To prawda, że wyobraźnia i świat fikcji mogą bardzo wzbogacić nasze zabawy,dostarczyć rozrywki i uczyć, jak marzyć. W świecie rzeczywistym, możemy te marzenia realizować, rozwijać talenty, nabywać wiedzę, umiejętności oraz tworzyć. Ważne, żeby tych dwóch światów ze sobą nie mylić! Do zobaczenia...

Iwona Kacprzak

GALERIA ZDJĘĆ